Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2012 10:43 - Впечатленията ми от терапията за владеене на гнева
Автор: ganiorazbira4 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2861 Коментари: 2 Гласове:
0



Веднъж седмично посещавам сеанси за овладяване на агресията и гнева. Жената, която ме учи на това забеляза, че първо трябва да се справим с проблемите ми с вербалната и физическата агресия тъй като по думите й аз прекалено лестно им се поддавам. Между другото тя е на 27 години, прилично изглежда и се облича много стилно, все е с черни чорапогащници, къси поли и сака. И кръстосва си краката, пушим цигари и аз я гледам тъпо защото съм там по задължение, след като пребих 1 таксиметров шофьор, който ми искаше 50 лв. от гарата на перник, до дома на родителите на жена ми. "енгър контрол" - на ти сега.

Тая терапия е пълна простотия, докато съм там хубавата жена ме успокоява, ама като изляза нали пак съм същия чешит. Пак се ядосвам лесно, пак като се ядосам искам да разцепя тиквата на тоя където ме е изнервил. Естествен подбор..опитвам се да й обясня това, но тя ми говори някакви странни работи. Според нея съм избухлив и първосигнален, а както тя казва - първосигнални са животните. Викам "епа аз не съм ли животно?!"  
image



Гласувай:
0



1. анонимен - :)))
29.05.2012 16:22
Между другото тя е .... с черни чорапогащници, къси поли ...
-----------------------------------------------------------------------------------
Купи и камшик за да попълниш липзващото звено на тази "професионалистка"!
цитирай
2. анонимен - Между другото тя е. . . . с черни чо...
29.05.2012 17:17
анонимен написа:
Между другото тя е .... с черни чорапогащници, къси поли ...
-----------------------------------------------------------------------------------
Купи и камшик за да попълниш липзващото звено на тази "професионалистка"!

облича се елегантно със сака и поли като за работа
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ganiorazbira4
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 245379
Постинги: 92
Коментари: 158
Гласове: 99
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031