Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2011 16:46 - Лепа брена или Ванеса Мей с цигулката
Автор: ganiorazbira4 Категория: Политика   
Прочетен: 1661 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Тия дни в нашата велика държава се случиха две големи събития на музикалната колтура. Концерта на великата Лепа Брена, на който над 10 хил. истински българи пяха и се веселиха. Лепа зарадва публиката със страхотните си песни, аз лично бях на концерта с моя приятел Анатоли. С него започнахме да се готвим от 14ч. за концерта - жена му работи до късно и ние в тях си припомнихме репертоара на Лепа от на детето компютъра (ей тоз интернет и компютри голема работа) и изпихме сичката ракия. После на концерта пяхме като луди.

А какво стана на концерта на г-жата Ванеска Мей?! Изисканите госпожи и господа, които решили да отидат да им подрънкат на цигулката побързаха да оправдаят цингуларката, че не била тя виновна, че я чакали 2 часа да се появи с цигулката и да почне да скрибуца - организаторите били виновни. Да, ама не! Ванеса Мей просто не се явила на репетициите си през деня, както било уговорено, а започнала едва в 20ч. какво е това отношение?! Някаква си цигуларка идва тука на Балканите и си мисли, че може да си позволява такива неща? Коя си ти, ма!!! Аз ви гарантирам, че както си стоиме в механата, ако ще и Бритнито и Мадоната накуп да влязат - никой няма да им обърне внимание, но ако влезе Цеца ще я наобиколим като луди! Пък тъз цигулка и на погребението ми не искам да свири - по-добре някоя сръбска балада и ще се погрижа да има безплатен бар на погребението ми.


Тагове:   концерт,   Мей,   оставка,   гаф,   лепа,   Ванеса,   Брена,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ganiorazbira4
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 246835
Постинги: 92
Коментари: 158
Гласове: 99
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930