Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2012 10:03 - Българите убиха Книгата - измислихме компа!
Автор: ganiorazbira4 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3284 Коментари: 8 Гласове:
3

Последна промяна: 12.01.2012 10:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Добре че сме ние българите та измислихме компа! Книгата е била интересна в средновековието като е нямало филми  и компи. Сега кой нормален човек би предпочел да си боде очите с някаква книга като може да седне да яде пуканки или каквото просто намери да се тъпче и да гледа филм. Даже не е нужно да си фантазира. В момента хората държат книги на рафтовете само щото баба им ги е купувала или за престиж. Аз в живота си съм прочел точно 2 книги и то детски и насила съм ги чел майка ми като ми е дърпала ошите, просто нямам интерес да чета книга.

Моите приятели и жените около мен също не четат книги. Дори не знам как бих погледнал някоя жена при положение, че съм някакъв очилатко фен на книгите...
Приятелите ми някои са тотални рецидивисти, но колкото и да им е било скучно в затвора не са чели книги. И в училище не съм чел даже учебниците, много е натоварващо. Сега влизам в това гугъл и всичко си има, каквото ми трябва за 2мин. го намирам и това е. За какво да чета литература и да си пълня главата с прашни знания и да си натоварвам мозъка?! В 21 век сме крайно време е всички книги да бъдат унищожени, а за в бъдеще ви гарантирам , че освен Хари Потър човечеството няма да изпита нужда от книга и така книгите ще си умрат завинаги.
imageТози човек уби Книгата повеждайки човечевството към ерата на информацията...




Гласувай:
4



1. becksss - Правилно!
12.01.2012 10:09
Специално на теб отвсякъде ти личи, че не си чел книги и че не са ти дърпали ОШИТЕ. Така е - на който не си е отварял УЧИТЕ, не са му дърпали и ОШИТЕ.
Много си прост.
цитирай
2. ganiorazbira4 - Специално на теб отвсякъде ти личи, ...
12.01.2012 10:11
becksss написа:
Специално на теб отвсякъде ти личи, че не си чел книги и че не са ти дърпали ОШИТЕ. Така е - на който не си е отварял УЧИТЕ, не са му дърпали и ОШИТЕ.
Много си прост.

А ти много четеш - малко ебеш
цитирай
3. ganiorazbira4 - но наистина когато се правиш на у...
12.01.2012 10:12
но наистина когато се правиш на умник и не си схванал смисъла на нещо по-добре си трай и не се дръж като интелигентен хомосексуалист. А може би се засегна защото си очилат, подчертавам че постинга ми е саркастичен и хумористичен!!!
цитирай
4. patzolino - Отговор
12.01.2012 10:23
"Сега кой нормален човек би предпочел да си боде очите с някаква книга като може да седне да яде пуканки или каквото просто намери да се тъпче и да гледа филм."

Отг: Аз! И все още се смятам за нормален, благодаря!
цитирай
5. ganiorazbira4 - "Сега кой нормален човек би ...
12.01.2012 10:30
patzolino написа:
"Сега кой нормален човек би предпочел да си боде очите с някаква книга като може да седне да яде пуканки или каквото просто намери да се тъпче и да гледа филм."

Отг: Аз! И все още се смятам за нормален, благодаря!

Добре човек значи ти си прав а цялото човечество което е спряло да чете книги грешиме така ли?
цитирай
6. becksss - Ганьо,
12.01.2012 10:35
моят коментар също беше саркастичен (без да е хумористичен), само че разликата между твоят и моят сарказъм е доста голяма. Явно не си ме чел достатъчно. А, забравих, че ти не четеш. Извинявай! :)))))
цитирай
7. ganiorazbira4 - моят коментар също беше саркаст...
12.01.2012 10:43
becksss написа:
моят коментар също беше саркастичен (без да е хумористичен), само че разликата между твоят и моят сарказъм е доста голяма. Явно не си ме чел достатъчно. А, забравих, че ти не четеш. Извинявай! :)))))

не съм те чел досатъчно, защото сега виждам блога ти ама гледам си пичага не знам защо ми се отваряш я сипи 200 грама
цитирай
8. becksss - Само 200 грама!?
12.01.2012 16:04
Я се стегни! :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ganiorazbira4
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 246776
Постинги: 92
Коментари: 158
Гласове: 99
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930